Transparent is TRENDY! - modne płaszcze przeciwdeszczowe

Zapewne każda dziewczyna, która choć trochę interesuje się modą wie, że transparent is trendy. Transparentne torebki, które pokazują światu swoją zawartość, prześwitujące bluzki (które swoją drogą trzeba wiedzieć jak nosić, by mimo wszystko nie pokazać za dużo i z fajnej, kuszącej stylizacji nie zrobić nie smacznego przebrania). W modzie są też transparentne płaszcze przeciwdeszczowe.  












 I jak wrażenia? Założyłabyś taki płaszczyk w deszczową pogodę? Ja bardzo chętnie. Myślę, że to fajny pomysł na pokolorowanie szarego, deszczowego dnia.
Czekam na Wasze opinie i zapraszam do obserwacji ;) Pozdrawiam, Amura 🌷














7 komentarzy:

  1. Są cudne, podobają mi się. Innowacja, a jednak skuteczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie ;) Mnie także się podobają. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Mnie osobiście ten trend się nie podoba. Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te płaszczyki. W sklepach na takie szczerze mówiąc nie trafiłam. Ostatnio to przeglądam sklepy internetowe w poszukiwaniu butów na chłodne dni. Botki na przykład mnie interesują. Na https://butymodne.pl/damskie-shelovet-skora-ekologiczna-c531.p447.f117.html trafiłam na świetną ofertę, jest tam w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie nie widziałam jeszcze nikogo w takim płaszczu na ulicy, ale akurat mnie się one podobają. Wyglądają bardzo oryginalnie, nie są brzydkie i nie traci na tym stylizacja, ponieważ widać wszystko, co jest pod spodem. Do tego oczywiście najważniejsza jest ochrona przed deszczem. Na jednym zdjęciu Pani ma świetną torebkę. Zwróciłam uwagę, bo właśnie czytam o torebkach na stronie https://emink.pl/

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)