ZARA Trafaluc Collection - Kwiecista sukienka

Hello ;) Przedstawiam Wam swój kolejny szczęśliwy zakup z Second Handu, za który zapłaciłam 1 zł! Ta sukienka przykuła mój wzrok ładnymi kwiatkami w kolorze żółtym i niebieskim. Na moje oko, jest to sukienka koktajlowa, idealna na letni dzień. Podobają mi się wycięcia po bokach i to, że na dole jest lekko rozkloszowana - to dodaje jej dziewczęcego uroku. Sukienka jest od Zary, Trafaluc Collection. Bardzo lubię ten sklep, tamtejsze ubrania, dodatki trafiają w mój gust, więc jeśli uda mi się upolować coś za grosze, jestem w niebo wzięta ;) Jako dodatek wybrałam kolczyki z czerwonym akcentem, które kupiłam kiedyś w Rossmannie. Nie rzadko można znaleźć tam dość fajną i nie drogą biżuterię.









 





Pozdrawiam, Amura🌷

4 komentarze:

  1. Fajnie Ci się udało kupić tylko za 1 zł :D Na prawdę ekstra sukienka i do tego modna z wycięciami po bokach :D Co prawda byłaś tutaj boso, ale ten rodzaj świetnie będzie wyglądać ze szpilkami...lubisz cytrynowe szpilki? pasowałyby do wzoru <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dzięki za miłe słowa ;) Dobry pomysł z cytrynowymi szpilkami, pewnie stworzyłyby fajny look z tą sukienką. Pozdrawiam ;)

      Usuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)