Savage X Fenty - kolekcja bielizny by Rihanna!

Cześć! Widziałyście już bieliznę, którą stworzyła Rihanna? Jest baardzo kobieca, seksowna, ale w dobry guście. Fajne jest to, że dostępna jest w wielu rozmiarach i reklamują ją dziewczyny, które nie wyglądają jak klony. Rihanna do współpracy zaprosiła kobiety z różnych części świata. Są to dziewczyny szczupłe, które najczęściej widzimy w reklamach bielizny, ale także dziewczyny, które mają kochanego ciałka troszkę więcej i nie wstydzą się swojej kobiecości i to jest cudowne!
Główne kolory to róż, czerwieÅ„ i czerÅ„, ale sÄ… też inne. Ich cena waha siÄ™ od 28€ do 62€ (112zÅ‚ do 248zÅ‚). Cena ta dotyczny kolekcji walentynkowej. W tym poÅ›cie pokazujÄ™ Wam bieliznÄ™ V-Day, ale Rihanna stworzyÅ‚a też inne cudeÅ„ka. Każdy z kompletów jest idealny na okazjÄ™ specjalnÄ…, ale i na codzieÅ„. Bo dlaczego nie miaÅ‚ybyÅ›my wyglÄ…dać kobieco i seksownie każdego dnia? ;)





















Co myślicie o tej bieliźnie? Ja jestem zakochana! Każdy zestaw jest piękny!
To idealny prezent od siebie dla siebie z okazji Walentynek. Bo przecież to Święto Zakochanych! Naprawdę warto pokochać siebie, wtedy wszystko staje się łatwiejsze, piękniejsze i weselsze!💖

Pozdrawiam, Amura Vibes💕

34 komentarze:

  1. Wow! ta bielizna jest nieziemska! koniecznie muszę mieć te różowe body z serduszkami ! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak jest cudowna! Rożowe body z serduszkami to jeden z moich faworytów, marzy mi się takie *.*;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Ja nawet nie wiedziałam, że wypuściła swoją kolekcję :)
    Niektóre modele całkiem fajne.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowała już od jakiegoś czasu i nareszcie jest ;) Dziękuję, bardzo mi miło! ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. wow! same cuda! piękna bielizna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bielizna jest mega kobieca i mega sexi:) wow:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda ;) Dzięki za obserwację, bardzo mi miło :)

      Usuń
  5. Rihanna jakiś czas temu kolorówkę swpją promowała a teraz jeszcze bielizna, całkiem fajna przyznam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakiś czas temu był make-up, też warty swojej uwagi ;) Rihanna poszerza swoje horyzonty ;)

      Usuń
  6. Przyznaję, że niektóre z tych propozycji mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, cała kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, jest piekna. Dzięki za komentarz ;)

      Usuń
  8. Jestem bardzo ZA takim prezentowaniem ubrań w ogóle, nie tylko bielizny. Każda z nas jest inna - świetnie, że nareszcie zostaje to zauważane.
    Pozdrawiam - kisses - Margot :) ))0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem jak najbardziej za tym. Czasami jak widzę te wszystkie piękne ubrania, czy bieliznę na szczuplutkich modelkach (które pewnie też ciężko pracują na taką figurę), to mam wrażenie, że kobiety z kilkoma kilogramami "za dużo" są karane za swoją wagę. Nawet ostatnio zrobiło sie o tym głośno, jak znani projektanci odmówili uszycia kreacji piosenkarce, która nie nosi rozmiau 0. Smutne..

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Zarówno elegancka jak i seksowna:D Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ;) Również pozdrawiam :*

      Usuń
  10. WidzÄ™ kilka ciekawych propozycji :)
    Z przyjemnością dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że coś Ci się spodobało ;) Dzięki za obserwację, jest mi bardzo miło ;) :*

      Usuń
  11. Trzeba przyznać, że jest to dość odważna kolekcja :D Troszkę przypomina mi VS... Ja sama nie za dobrze czuję się w takich kolorach i wybieram raczej klasyczne opcje, takie jak https://www.gaia.com.pl/majtki/szorty.html, w których czuję się najpiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To fakt, dość odważne propozycje ale ładne. Jak to dobrze, że teraz kobiety mają wybór, który jest naprawdę duży. Mi samej przydaje się często bielizna wyszczuplająca . Zakładając taką zwłaszcza pod coś obciślejszego, figura dużo zyskuje. Po prostu lepiej wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też szukam czegoś nowego. Z bielizna nigdy nie jest latwo. Zawsze sa wazne te male szczególy:) Szukam też czegoś na noc. Znalazłam coś takiego: t-shirt nocny damski jak myslisz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę wiele dobrego słyszałam o tej bieliźnie - myślę, że Rihanna nie mogłaby pozwolić sobie na ryzykowanie i oferowanie produktów kiepskiej jakości. Jeśli już mowa o odzieży (nie tylko o bieliźnie), to z jakich stron internetowych korzystacie, gdy chcecie dokonać jej zakupu? Ja, najczęściej korzystam z https://mybaze.com/pl/marketplace-wyprzedaze/brand:wojas gdyż można za jej pośrednictwem znaleźć nie tylko odzież, ale i obuwie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba nawet któryś model bym sobie wybrała :D Ale nie do każdego stroju, u mnie obecnie to bardziej modelująca bielizna się sprawdza. Na https://julimex.pl/pl/p/Lekkie%2C-czarne-figi-wyszczuplajace-Slim-All-Day-571/1643 znalazłam super figi, myślę, że spokojnie można codziennie takie nosić i wskakiwać w ukochane jeansy. Nawet jak nieco bioderka się zaokrągliły ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym, aby mój sklep posiadał taką kolekcję, ale niestety nie jest już ona dostępna. Muszę też dodatkowo poszukać jeszcze czegoś bardziej tradycyjnego i wydaje mi się, że skorzystam sobie z oferty hurtowni https://obrusy24.eu/bielizna.html ponieważ u nich mogę zawsze znaleźć najlepsze propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna kolekcja. Mam nawet komplet z niej, ale generalnie zawsze zamawiam na https://www.gaia.com.pl/
    , ponieważ mają duży wybór i atrakcyjne ceny, a taka kolekcja jak Fenty nie należy do tanich ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taki rodzaj bielizny, jednak niekiedy dalej jestem dzieckiem i kupuje na przyklad kapcie swinki https://monkly.pl/produkt/smieszne-kapcie-swinki/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zmysłowe, mega mi się podoba ta kolekcja. Elegancką bieliznę zamawiam też przez https://www.fashion4.pl - fajny sklep

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę bardzo ciekawa kolekcja. Uważam, że warto również zajrzeć do http://www.hurtownia-olenka.pl/ bo mają szeroki asortyment.

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)