LOOK: Sukienka&Adidasy

Hej! Dzisiejszy post to cofnięcie się w czasie o jakieś półtora roku. Prosta sukienka z prostym krótkim płaszczem wiązanym w talii, a do tego, włożone na szybko adidaski. Wszystko w podobnych, niekrzykliwych kolorach. Lubię łączyć sukienki z wygodnym obuwiem sportowym. Czuję się wtedy kobieco i pewnie w każdej sytuacji. Jak muszę przejść pół miasta to moje stopy nie błagają mnie o litość ;) A Wy lubicie takie połączenia? Czy jednak jak sukienka to szpilki, lub sandałki, a jak adidasy to spodnie? Dajcie znać w komentarzach :)





                                Pozdrawiam, AMURA VIBES💞

21 komentarzy:

  1. Elegancko i wygodnie, tak jak lubiÄ™ ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty sportowe do sukienki to bardzo fajne połączenie. Marcin

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię połączenie sukienki z obuwiem sportowym ale wolę trampki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie też fajnie wyglądają ;) Jeszcze nie próbowałam ;)

      Usuń
  4. Podobaja mi sie sportowe buty do czarnej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Już ich nie mam, więc przy następnej takiej stylizacji będe musiała :D

      Usuń
  7. Bardzo fajna stylizacja, znakomicie nadaje się na co dzień do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja, idealna do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię takie luźne looki. Sukienka, sportowe buty. Chociaż słyszałam, że nie wypada. Ale liczy się przede wszystkim wygoda, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne buty! Sama rozglądam się za jakimś porządnym obuwiem dla siebie. Zamierzam kupić je w tym sklepie: https://butymodne.pl/sandaly-meskie-c19912.html (z tego co udało mi się zauważyć, można znaleźć w nim buty dla całej, swojej rodziny).

    OdpowiedzUsuń
  11. To tak jak płaszcz + białe adidasy = "czemu nie?"

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy używasz jakiegoś konkretnego sklepu internetowego z butami?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląd obuwia staje się coraz bardziej uniwersalny. Ten sam model mogą nosić zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Jeżeli chcesz kupić buty, które wytrzymają z Tobą przez długi czas, a dodatkowo zależy Ci na jakości i trwałości, sięgnij po obuwie od firmy Domeno. Firmę tę cechuje ponad 30-letnie doświadczenie w branży. Czekają na Ciebie zarówno buty wizytowe, jak i sportowe sneakersy. Szeroka oferta jest dostosowana do Twoich preferencji, potrzeb i oczekiwań. Domeno z przyjemnością spełni Twoje życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię chodzić w sukienkach, a szczególnie w sukienkach i w butach sportowych. Oglądam dużo blogów o modzie i rzadko widzę takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)