LOOK: Kropki i kwiatki? Dlaczego nie?!

Hej! W dzisiejszym poÅ›cie szybka stylizacja na popoÅ‚udniowy spacer.  MyÅ›lÄ™, że okreÅ›lenie ''miszmasz'' dobrze do niej pasuje. Kropki i kwiatki? Dlaczego nie?! LubiÄ™ nieoczywiste poÅ‚Ä…czenia, wbrew temu, czy jest to poprawne stylistycznie, czy też nie. A tak wÅ‚aÅ›ciwie, to kto decyduje o tym, co jest poprawne, a co nie? Co wypada ze sobÄ… skompletować, a czego lepiej ze sobÄ… nie Å‚Ä…czyć? MyÅ›lÄ™, że takim ostatecznym pozwoleniem na modowe szaleÅ„stwa jest nasze dobre samopoczucie. Czujesz siÄ™ w czymÅ› dobrze? To pierwszy argument, by pokazać siÄ™ w tym Å›wiatu. Za to wÅ‚aÅ›nie kocham modÄ™. JeÅ›li tylko siÄ™ odważymy, dziÄ™ki niej możemy być naprawdÄ™ sobÄ…, w każdym wydaniu. Każdy z nas ma kilka twarzy i nie chodzi mi tu o bycie faÅ‚szywym. Nie, nie. Na przykÅ‚ad ja, raz jestem niepoprawnÄ… romantyczkÄ…, raz racjonalnÄ… realistkÄ…, bywa, że jestem dla siebie surowa, ale czasami też sobie pobÅ‚ażam, jestem szczęśliwÄ… mamÄ…, ale też mÅ‚odÄ… kobietÄ… z gÅ‚owÄ… peÅ‚nÄ… marzeÅ„, raz jestem sÅ‚odkÄ… dziewczynÄ…, a raz seksownÄ… kobietÄ…, bywam też waleczna i zadziorna. Mam wiele cech, jedne w nich ze sobÄ… współgrajÄ…, inne sobie przeczÄ…, ale wszystkie po zÅ‚ożeniu w  jednÄ… caÅ‚ość dajÄ… mi siebie. Wiem kim jestem i wiem, kim chcÄ™ być. Czasami jestem też niezdecydowana, o czym Å›wiadczy ten look ;)
 

Pozdrawiam, Amura Vibes.













1 komentarz:

  1. Świetne zdjęcia! Każdy powinien dopasowywać do siebie i swojego gsutu :)

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)