Kolorowa sukienka od H&M Garden Collection

Hej ;) DziÅ› na blogu debiutuje idealna na sezon wiosna - lato, kolorowa sukienka od H&M Garden Collection. WyhaczyÅ‚am jÄ… w Second Handzie. Pierwsze, co przyciÄ…gnęło mój wzrok to oczywiÅ›cie kolory, sprawiajÄ…, że ciężko jest jÄ… przeoczyć. Fajnie, że ma kieszenie, dziÄ™ki nim jest nie tylko mega dziewczÄ™cÄ… sukienkÄ…, ale jeÅ›li skompletujemy jÄ… z biaÅ‚ymi adadasami i czarnÄ… ramoneskÄ… - bÄ™dzie ciekawÄ… stylizacjÄ… na wypad na miasto. Stworzy kobiecy i wygodny look w jednym, tak, jak lubiÄ™. Ja wÅ‚ożyÅ‚am do niej cieliste sandaÅ‚y na klocku, ale wersja z pÅ‚askÄ… podeszwÄ… jest w moim stylu. Kolejny czynnik, który sprawiÅ‚, że ten kolorowy ogród w postaci sukienki należy do mnie, to cena. 1 zÅ‚ to chyba nie majÄ…tek, jak za taki nietuzinkowy ciuszek. Jak myÅ›licie? 










🌸Kolorowa Amura pozdrawia ðŸŒº

8 komentarzy:

  1. Pamiętam tę sukienkę! Były jeszcze morelowe :) bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morelowej nie widziałam, ale pewnie też bardzo ładna ;) Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Śliczna sukienka :) Masz super dekolt ;) w sam raz do tej sukieneczki :) Sama bym się w nią wystroiła w upalny dzionek :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Dzięki za miłe słowa! ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. w second handach można dorwać świetne ciuszki i prawie za darmo :) Marcin

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)