#TOP5 stylizacji na zimę z Polyvore





Cześć ;) Niedawno natknęłam się na fantastyczną stronę (jeśli tak ja ja, lubisz tworzyć stylizacje, zestawy, dekorować wnętrza to pokochasz ją tak samo jak ja) - Polyvore. Ta strona daje mnóstwo możliwości jeśli chodzi o modowe szaleństwa. Ja przygotowałam dla Was 5 zestawów, które zdecydowanie nadają się na zimowe dni. Zimowe stylizacje wcale nie muszą być nudne, a wręcz nie powinny. Kolory i dodatki bardzo mile widziane ;)Cozy, but always a QUEEN.

 Red Is The New Black Mint&Cherry|The Wild One
*I AM LOVE* Everyday's outfitPink on the streets     
   
Co myślisz o tych zestawach? Wybrałabyś któryś z nich? Daj mi znać ;) 
Jeśli chcesz wiedzieć skąd pochodzi któryś z elementów zestawu, zapraszam Cię na Polyvore. Tam znajdziesz stworzone przeze mnie sety i linki do każdej rzeczy. 

Pozdrawiam, Amura😻

8 komentarzy:

  1. Niektóre zestawy widziałabym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)Szkoda, że nie można sięgnąć w głąb monitora i przenieść tych zestawów do szafy ;)

      Usuń
  2. 4 najbardziej mi się podoba :) A stronę kojarzę, kiedyś często na nią zaglądalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z tą stroną, ale czuję, że prędko o niej nie zapomnę ;)

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się takie obszerne swetry, ale okropnie na mnie leżą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie znalazłaś ''tego jedynego'', na pewno jest taki, który pasowałby na Ciebie ;) Ja też lubię takie swetry i na moje szczęście, w kilku przypadkach z wzajemnością :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Kochana świetne zestawy, większość z tych rzeczy chętnie przygarnęłabym do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)