STYLIZACJA: Złoto, granat, biel + Semilac nails

Witam wszystkich chwilę po świątecznej gorączce 😉🎄

Jestem zadowolona, bo świąteczny czas w tym roku był dla mnie naprawdę przyjemny. Do tego stopnia, że nie spełniłam swojego blogowego planu - miałam zamiar robić dużo, dużo zdjęć, dodać post - jednak zamiast się tym zająć poświęciłam większość swojej uwagi na przygotowania, krzątaninę po domu, rodzinne rozmowy. Ciesze się, że pochłonęło mnie to tak bardzo, że na nic innego nie miałam czasu. No, może zdołałabym wykrzesać małą chwilkę, ale nie mam do siebie pretensji, o to, że tego nie zrobiłam. 

Udało mi się uwiecznić swój świąteczny outfit. Tego roku mój strój odbiegał od klasyki biel+czerń, zauważyłam też, że nie tylko ja postawiłam na wzory i kolory. W dzisiejszych czasach słowo klasyka ma wiele imion i bardzo mnie to cieszy. Możemy kombinować na różne sposoby, a przy tym wciąż wyglądać elegancko. Złote motyle fruwające po brzoskwiniowej łące + inwazja białych kropek na granatowym polu, do tego milutkie w dotyku futerko w odcieniu brudnej bieli.
Co myślicie o takim połączeniu? Dajcie znać 🦋


 Koszula : Atmosphere
Spodnie: Zara
Futerko: Second Hand
Paznokcie: Semilac: 098 Elegant Cherry & 037 Gold Disco






12 komentarzy:

  1. Ja w tym sezonie zimowym mam obsesję na punkcie brudnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ten kolor, ogólnie różowy lubię w prawie każdym odcieniu ;)

      Usuń
  2. Pięknie dobrane kolory, u mnie na paznokciach też niedawno królowało bordo 😇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bordo na paznokciach to fajny wybór:) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bordo zimą to zawsze dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie futerka :) a gold disco i u mnie już nie raz gościł na paznokciach, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię futerka ;) Na obecną chwilę, to jest moje jedyne, ale uważnie poluję na kolejne ;) A co do Gold Disco - zgadzam się z Tobą, super lakier, pasuje do nie jednej okazji. Pozdrawiam :)

      Usuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)