LOOK: *Głębia fioletu i zwierzęcy print*

Hej! Witam Cię w styczniowy dzień. Dzisiejszy post przedstawia mój jesienny look na spacer z synkiem. Trochę nie na czasie, więc potraktujmy to jako takie "jesienne wspomnienie" ;)
Bardzo lubię zwierzęce printy na ubraniach i dodatkach. Sprawiają, że za pomocą jednej rzeczy, stylizacja staje się odrobinę szalona, drapieżna, a może nawet zmysłowa i kobieca. 
Mój zadziorny dodatek zarzuciłam na szarą ramoneskę, spod której wystaje biała bluzka w swobodnie spadające listki, czyli znów odrobina natury ;)











"Mamo, a moja stylizacja? Ja też chcę być na blogu!" :D ⬇





Pozdrawiam, Amura Vibes🐾

20 komentarzy:

  1. Ale ciepło na tych zdjęciach! :) Prześliczna stylizacja, bardzo pasują Ci takie kolory. Stylizacja Malucha również wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Dziękuję za miło słowa, bardzo fajnie czyta się coś takiego ;) Pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie duże wyraziste pierścienie. Ten, który pokazałaś na zdjęciu jest przepiękny. Ten głęboki fiolet jest cudny. Marzę o torebce w takim kolorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Dzięki za miłe słowa, fajnie jest przeczytać coś takiego ;) Ja też lubię takie wyraziste pierścionki, kolory;)

      Usuń
  3. Ciekawy look, w sam raz na co dzień. Pierścionek jest super. :) Uwielbiam fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny szaliczek :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. Ten szal jest mega.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten "pierścień mocy" jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)