Dzisiejszy LOOK: *Różowa egzotyka, srebrna galaktyka...*

Hi, Hey, Hello! Witam Was we wtorkowe popołudnie. Co myślicie o połączeniu srebra, różowego flaminga i panterki? Hm... Brzmi niezbyt oczywiście, dlatego też, gdy taki zestaw wpadł mi w ręce, pomyślałam "A dlaczego nie?". Flaming ciekawie skontrastował się z obecną pogodą, na chwile przeniósł mnie w ciepłe, piękne miejsce. Srebrne tenisówki na koturnie z gwiazdką to już w ogóle jakiś kosmos. Ja lubię takie nietypowe połączenia ;)




 







Pozdrawiam, Amura Vibes🌟

19 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, wszystko idealnie się ze sobą zgrywa. Dzięki czemu stworzyłaś spójną stylizacja :) Widziałam bardzo podobne tenisówki w hurtowni butów Sosimply.pl. Od razu wpadły mi w oko. Lubię nieoczywiste opcje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi dziwnie, a wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dziękuję ;) Lubię, jak jest trochę dziwnie, inaczej ;)

      Usuń
  5. Moja przyjaciółka zawsze mówi,że panterka kojarzy jej się ze mną ;) Lubię ją, choć noszę ją bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli Twoja przyjaciółka ma z Tobą dobre skojarzenia ;) Ja też lubię panterkę i noszę ją dość często ;)

      Usuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)