Zapach "Femme" by Hugo Boss

Hej! Dzisiejszy post jest poÅ›wiÄ™cony zapachowi "Femme" od Hugo Boss'a. 

W internecie natknęłam siÄ™ na takie sÅ‚owa dotyczÄ…ce tego zapachu: to aksamitny obÅ‚ok absolutnej kobiecoÅ›ci i elegancji. Od siebie dodam jeszcze, że te pefrumy sÄ… delikatne, zmysÅ‚owe, lekkie jak babie lato, które unosi siÄ™ nad Å‚Ä…kÄ… w piÄ™kny, letni dzieÅ„. Åšwieże i przyjemne. Idealne dla współczesnej romantyczki, kobiety, która twardo stÄ…pa po ziemi, lecz czÄ™sto z gÅ‚owÄ… w chmurach. Tak pachnie kobieta pewna siebie, która ma rozgrzewajÄ…cy uÅ›miech i gwiazdy w oczach. Niezależna kobieta sukcesu, a także kochajÄ…ca mama i żona, przy której czujemy siÄ™ pewnie i bezpiecznie. Zapach zostaÅ‚ wprowadzony w 2006 roku, a cieszy siÄ™ popularnoÅ›ciÄ… do dziÅ›. 

Nuty zapachowe:
Nuty szczytowe: mandarynka, czarna porzeczka, frezja
Nuty serca: jaśmin, lilia, bułgarska róża
Nuty bazy: morela, drzewo cytrynowe

Polecam Wam te perfumy! Gdy pierwszy raz zatopiÅ‚am siÄ™ w tym czarujÄ…cym zapachu i poczuÅ‚am tÄ… magicznÄ… woÅ„, wiedziaÅ‚am, że "Femme" doskonale do mnie pasuje. 


PS. To także idealny wybór na prezent pod choinkę ;)

Pozdrawiam, Amura Vibes🌸

10 komentarzy:

  1. musi epicko pachnieć :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie pachnÄ… bardzo Å‚adnie ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Może na lato będzie fajny, przy okazji zapoznam sie z tym zapachem. Moim ulubieńcem jest Nuit z tej samej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Na lato są w sam raz ;) A ja chętnie zapoznam się z Nuit, nie wąchałam nigdy tego zapachu ;)

      Usuń
  3. Muszę powąchać przy najbliższej wizycie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ich bardzo ciekawa. Przy najbliższej okazji na pewno powÄ…cham ♥

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)