*Drzewka świąteczne dla wielkich fanek mody*

Hej! W prawdzie ja swoją choinkę już ubrałam, ale serfując na moim ukochanym Pinterest wpadłam na kilka niecodziennych aranżacji świątecznego drzewka. Autorkami tych ''stylizacji'' z pewnością są wielkie fanki mody. Rzućcie na to okiem:












🎄🎄🎄

Co Wy na to? Nie da się ukryć, że te choinki robią wrażenie. Chętnie powiesiłabym na swoim drzewku którąś z takich fashion bombek, ale jedną, może dwie. Wolę jednak drzewka, które są kolorowe i wesołe i tak też ozdabiam swój dom w ten świąteczny czas. 

Pozdrawiam, Amura Vibes🎅

2 komentarze:

  1. jak dla mnie to trochę przesada :) drzewko powinno wyglądać jak drzewko :) ta trzecia biała jest nawet ładna :) ale to moje zdanie :) każdy ma inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, każdy ma inny gust ;) Ja też jestem fanką bardziej tradycyjnych choinek ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)