LOOK: Kropki, paski i adidaski.

Hej! Dzisiejszy look to połączenie, które na pierwszy rzut oka może nie być oczywiste, ale po sekundzie namysłu stwierdziłam, że w sam raz dla mnie. Jak na mamę 2-latka, który przemieszcza się z prędkością światła przystało, muszę czuć się wygodnie, ale nie lubię się nudzić. Groszki i paski połączone w parę są niestandardowe, a ja lubię takie rozwiązania. Cienka marynarka i leciutkie adidaski? Dlaczego nie? ;)




















                            LatajÄ…ca mama↓;)





Pozdrawiam, Amura Vibes🌼

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)