Inspiracje na ROZPOCZĘCIE ROKU szkolnego!

Dzień dobry drogie Panie ;) 

Chodzisz do szkoły, na studia? A może jesteś nauczycielką? W takim razie przed Tobą rozpoczęcie roku szkolnego! W ten wyjątkowy dzień warto ubrać się ładnie, tak, żeby wpasować się w powagę tej uroczystości, ale także tak, by nie wyglądać pospolicie i nudno. Jeśli nie masz jeszcze pomysłu na swoją stylizację, to mam dla Ciebie garść inspiracji. 

Wszystkie te zestawy nie są zbyt skomplikowane. Odpuściłam sobie mocne kolory i wzory, a postawiłam raczej na luźną elegancję. Są zestawy, które łączą w sobie jeansy i białą koszulę - dla tych dziewczyn, które nie lubią zbytnio się stroić. Kobiecy garnitur i sneakersy to też dobry wybór. Jest też coś dla fanek spódniczek. Zapraszam, być może któryś look Cię zainspiruje ;*





























Pozdrawiam, Amura Vibes🌺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)