STYLIZACJA: Wiosenne pastele

 Hej! Witam Was ciepÅ‚ym uÅ›miechem i Å›wietnym humorem. Wiosna do nas przyszÅ‚a i myÅ›lÄ™, że mój outfit odpowiednio jÄ… definiuje - kolorowa, delikatna, lekka, nie nudna, prosta, lecz ciekawa. Żółte spodnie z niewielkimi dziurami poÅ‚Ä…czyÅ‚am ze zwiewnÄ…, miÄ™towÄ… bluzkÄ…, którÄ… zdobiÄ… falbanki i delikatny haft. Lekko oversizowa kurtka w super modnym kolorze NUDE, którÄ… osobiÅ›cie jestem zachwycona, a mój portfel schudÅ‚ o jedyne 2 zÅ‚! I za to kocham Second Handy! ;) Szpilki z tym samym kolorze dodajÄ… nieco kobiecego szyku. Buty w tym odcieniu zawsze dodajÄ… stylizacji lekkoÅ›ci, za to bardzo je lubiÄ™. Dodatkowym plusem jest to, że sÄ… niskie - 5cm, co za tym idzie - sÄ… wygodne. Za dodatki posÅ‚użyÅ‚y mi dość widoczne kolczyki. RzucajÄ… siÄ™ w oczy za sprawÄ… mocno różowych nitek, na które nawleczone sÄ… zÅ‚ote kuleczki.




















Co o tym myślicie? Czekam na Wasze komentarze ;) Pozdrawiam, Amura 🌷






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)