Styl gwiazdy: Gigi Hadid

 Hej! W dzisiejszym poÅ›cie podejrzymy trochÄ™ styl gwiazdy. Przed Wami Jelena Noura Hadid, bardziej znana jako Gigi Hadid. MyÅ›lÄ™, że każdy, kto choć trochÄ™ interesuje siÄ™ modÄ…, zna ta paniÄ… z gazet, pokazów mody, albo z teledysku Calvin Harris & Disciples - How Deep Is Your Love. OsobiÅ›cie lubiÄ™ Gigi, uważam, że jest bardzo atrakcyjna, fotogeniczna i zdecydowanie nadaje siÄ™ do swojej pracy. 


* Styl panny Hadid jest modny i często luźny i wygodny. Często pokazuje się w podartych spodniach.








* Nie da się ukryć, że Gigi ceni sobie wygodę. Nie raz podejrzałam Ją ubraną
 w bluzÄ™ z kapturem i dresy/legginsy/jeansy i wygodne buty na pÅ‚askiej podeszwie. 










* Bierze udział w licznych pokazach mody, między innymi prezentuje przepiękną bieliznę Victoria's Secret.







* Hadid lubi także wyglądać elegancko i kobieco. Często ubiera długie, eleganckie, piękne płaszcze w których wygląda bardzo dobrze.
 



* Wygląda na to, że Gigi lubi czarny kolor, często jest bohaterem total look w Jej stylizacjach.





 Co myÅ›licie o tym poÅ›cie? WprowadziÅ‚am na blog nowÄ… kategoriÄ™ - STARCRUSH. BÄ™dÄ… w niej gwiazdy, które lubiÄ™ i które mnie inspirujÄ…, Gigi należy do tego grona. A Wy lubicie Gigi Hadid i Jej styl? Koniecznie dajcie mi znać! ;) ZachÄ™cam Was do komentowania i obserwowania mojego bloga. By być na bieżąco, zapraszam na mojÄ… stronÄ™ na facebooku → TU.
Pozdrawiam, Amura🌹


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)