Kwiaty, wzory i kolory! Wiosna na paznokciach już od dziś!

 Hej! Wiosna nieśmiałymi kroczkami, powolutku stąpa w naszym kierunku. Myślę, że trzeba ją trochę ośmielić i pośpieszyć, dlatego w dzisiejszym poście wrzucam dla Was ponad 50 inspiracji na wiosenne paznokcie. Wszystkie barwy i wzory dozwolone, wiosna lubi kolory i różnorodność ;)












 

Jaki wniosek można wysnuć z moich inspiracji? Uwielbiam kolory, kwiaty i wzory! Zawsze poprawiają mi nastrój i malują uśmiech na mojej twarzy🌺

A Wy co sądzicie o takim zestawianiu barw? Lubicie taki manicure? Skusicie się na któryś z nich? Kolorowe pozdrowienia! Amura🌹

4 komentarze:

  1. U ciebie czuć wiosne a za oknami zima . Od razu sie cieplej zrobilo od samego patrzenia na te piekne wzory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, że robi się cieplej i weselej od samego patrzenia na te paznokcie. Mam nadzieję, że zima zrozumie przesłanie i szybko się zmyje;)

      Usuń
  2. uwielbiam takie wiosenne paznokcie, cudowne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ;) Ja też lubię takie kolorowe, pogodne pazurki ;)

      Usuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)