Inspiracje na PISANKI WIELKANOCNEšŸ£







Wersja dla zaawansowanych. Są piękne šŸ˜


Papier kolorowy + klej = wesołe, kolorowe pisanki ;)

Idealne jajka na przywitanie wiosny šŸŒ¼šŸŒ»šŸŒ·šŸŒ¹

Piękne, kwiatowe zdobienia. Myślisz, że są trudne w wykonaniu? Nic bardziej mylnego! Wystarczą papierowe serwetki z ciekawymi nadrukami i roztrzepane białka jajek. Z papierowej serwetki oddzielasz jej wierzchnią warstwę z nadrukiem. Serwetkę dzielisz na paski o długości objętości jajka.
Moczysz pędzel w białku jajka. Nakładasz serwetkę na jajko nadrukiem do gĆ³ry, rozprowadzasz pędzlem  białko przyklejając serwetkę jednocześnie do skorupki. I już ;)






WeÅŗ pisak w dłoń. Do pisanek! Gotowi?! Start! ;)





Myślę, że każda z nas posiada w domu lakier do paznokci (żeby to jedenšŸ˜€) i miseczkę z wodą (w temperaturze pokojowej). Tylko tyle potrzeba do wykonania tego typu pisanek. Do miseczki z wodą wlewamy kilka kropel lakieru (lub kilka pasujących do siebie kolorĆ³w - będzie ciekawiej), zanurzamy jajko tak, by cienka, kolorowa warstwa ładnie je pokryła, odstawiamy do wysuszenia - i voila! Oryginalne pisanki już gotowe ;)









 



No i jak podobają Wam się inspiracje z dzisiejszego posta? Kolorowy zawrĆ³t głowy ;) Jaki rodzaj pisanek lubicie najbardziej? Moje serce skradły te rĆ³Å¼nokolorowe i pastelowe, ale także te ze złotymi elementami. NiektĆ³re z nich są tak banalne w wykonaniu, a tak ładnie prezentują się na stole. Ja chyba skuszę się na sposĆ³b z lakierem do paznokci i ten z serwetkami. A Ty? Daj znać, AmurašŸŒŗ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, ktĆ³remu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)