3 powody, dla których warto chodzić na zakupy ze swoim facetem.

1. On na pewno doceni to, że chcesz Mu pomóc. 

Faceci zwykle interesują się modą mniej, niż kobiety. Nie zawsze wiedzą jaki krój, czy kolor jest obecnie na topie, idą raczej w wygodę i funkcjonalność, co umówmy się - nie zawsze idzie w parze z dobrym wyglądem. Sklepy co raz zaopatrują się w nowe fasony ubrań, a dla kogoś, kto nie jest z tym na bieżąco, to może być zbyt wiele. Więc jeśli pomożesz w wyborze, Twój wybranek prawdopodobnie ucieszy się z Twojej fachowej rady ;)

2. A co jeśli On lubi modę, ale nie jesteś pewna, czy Ty polubisz Jego nowy look?

Tym bardziej - idź z Nim do sklepu. Nie chodzi o to, żebyś krytykowała na głos, przy wszystkich Jego wybory, sprawisz Mu w ten sposób przykrość. Teksty w stylu: "Wyglądasz w tym kiepsko", kiedy Jemu wydaje się, że ta koszula to ostatni krzyk mody, nie są zbyt przyjemne. Ale jeśli powiesz "Ta koszula bardziej mi się na Tobie podoba, podkreśla Twoje męskie barki" to już przekonałaś Go do zakupu ;) Takie 2w1: dla Niego komplement, który podbudował Jego ego, a dla Ciebie fajnie ubrany mężczyzna.

3. Istnieje szansa, że i Ty "wyrwiesz" coś dla siebie.

Kiedy Twój luby jest zadowolony ze swoich zakupów i wdzięczny za Twoją niezastąpioną(!) pomoc, a los radośnie się do Ciebie uśmiecha, to od tej pięknej bluzki, czy torebki, którą właśnie "tylko przymierzasz" dzieli Cię jedynie kilka słów. "Pięknie Ci w tym kolorze, jest Twoja", albo "Faktycznie, ładna ta torebka" Prawdopodobnie w innych okolicznościach uznałby, że ta torebka, czy bluzka nie jest Ci niezbędna (a Ty w głębi duszy wiesz, że jest w tym trochę racji😉), ale w zakupowym amoku, w dobrym humorze będzie chciał sprawić przyjemność również Tobie. 

A Wy jak myślicie, ładna ta torebka? 😂😇 Pozdrawiam, Amura 💋



















14 komentarzy:

  1. Ja ze swoim facetem zawsze chodzę na zakupy, ale zazwyczaj to ja kupuje. On jakoś nie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie jest tak, że mój facet lubi, jak ja chodzę z Nim na zakupy, jeśli to On ma coś sobie wybrać, ale jeśli to ja mam kupić coś sobie,to niezbyt Mu się to uśmiecha, podobno zbyt długo się zastanawiam... ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mój mąż nie lubi chodzić na zakupy. Końmi go tam trzeba ciągnąć. Najchętniej daje mi pieniądze aby kupiła coś i sobie i jemu zaocznie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kilka razy kupiłam coś swojemu facetowi, gdy byłam sama na zakupach,ale niestety, nie zawsze trafiłam w rozmiar, od tej pory woli zjawiać się w sklepie osobiście ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja też zawsze chodzę z facetem na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój chłopak ma bardzo dobry gust i zazwyczaj sam wybiera sobie fajne rzeczy:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też ubiera się całkiem fajnie, ale mimo to lubię chodzić z Nim na shopping ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Torebka jest prześliczna. Uniwersalny klasyk!
    A co do zakupów z facetem - jeśli to Ty jesteś zakupoholiczką, a on doradza to super! Co innego, gdy Ty nienawidzisz chodzić po sklepach i na sam dźwięk słowa "shopping" dostajesz gęsiej skórki, a ona uwielbia przeglądać wieszaki, mierzyć koszule, dobierać do nich spinki, przymierzać buty i zastanawiać się, czy dany kolor paska do nich pasuje, itp. itd.
    Taaak, to może być naprawdę męczące. W takim przypadku nie polecam wspólnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię tą torebkę :) Na szczęście ja bardzo lubię zakupy, On trochę mniej, lubi wejść do sklepu, szybko wybrać i wyjść, więc na szczęście nie męczy mnie to zbytnio ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Torebka bardzo wpadła mi w oko jest śliczna!Pozdrawiam:*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo rzadko chodzę na zakup z mężem, on ich po prostu nienawidzi, więc nie ciągnę go na siłę.

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)