Najmodniejszy kolor tego sezonu: Living Coral! Jak go nosić? Jak wykorzystać we wnętrzach? Zainspiruj się!


Hej! Zapewne już wiesz, że najmodniejszym kolorem tego roku okrzyknięty został LIVING CORAL. Chciaż lubię prawie wszystkie kolory (nie lubię pewnych odcieni), to ten kolor nie jest jednym z moich faworytów. Być może odpowiedni odcień nie wpadł mi jeszcze w ręce, bo nie czuję się w nim zbyt dobrze. Mimo to, przygotowałam dla Was niedługi post poświęcony naszej gwieździe. Jak wpleść go w stylizacje, jak udekorować wnętrze, a może małe szaleństwo ze swoją fryzurą? Zapraszam! Zainspiruj się <3 Do mnie troszkę przemówił w postaci dodatków w mieszkaniu ;)





































Pozdrawiam, Amura Vibes🌺







8 komentarzy:

  1. Podobają mi się ubrania w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, bardzo żywy i energiczny. Na pewno będzie świetnie wyglądał jako jedna ściana w salonie albo jako kanapa. Ja uwielbiam ten kolor na paznokciach latem, pięknie wygląda przy opalonej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten kolor. Mam taki płaszcz i świetnie się w nim czuję. Nie miałam też jeszcze takiego problemu, że nie pasował mi do stylizacji, którą założyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to fajnie wygląda! Ale nie widziałem jeszcze nikogo w takich kolorach na mieście, a są po prostu piękne! Może w końcu na wiosnę się coś zmieni? Pomysł świetny! Ja teraz właśnie szukam na stronie https://butymodne.pl/ jakiś fajnych butów dla żony i dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście rzadko spotykane odcienie. Kojarzą się z całkowicie innym klimatem. Niemniej jednak, zauważyłam, że pasuje doń dosłownie każdy rodzaj biżuterii. Możesz zawiesić na sobie w takich strojach cały sklep internetowy z biżuterią, a i tak będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że taki kolor świetnie prezentuje się także we wnętrzach. Ja jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dosyć wyrazisty kolor, lekko przypominający łososiowy. Jeżeli chodzi o stylizacje z wybiegów, to bardzo podoba mi się obuwie damskie w tym kolorze. Myślę, że świetnie będzie łączyło się z jasnymi kolorami ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  8. A to z kolei w tym sezonie przede wszystkim będzie królowała ekologia. Macie już jakieś ciekawe propozycje, jak z ekologii sobie korzystać? Wiem, ze są np. też ubrania z recyklingu.

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)