*LAST MINUTE* Look na Sylwestrową noc!

Witam Cię! Jeśli nie wybrałaś jeszcze wymarzonej kreacji na Sylwestrową noc i obowiasz się, że dzień przed imprezą już nic nie wymyślisz, to nie musisz się dłużej zamartwiać, bo mam dla Ciebie ciekawą propozycję.. Cały Twój look może być jedyny w swoim rodzaju za sprawą błyszczącej fryzury, lub make-up'u. Wystarczy, że na czyste, ładnie uczesane włosy umiejętnie nałożysz brokat, lub inne świecidełka, a z pewnością będziesz królową nocy, nawet jeśli Twój strój będzie dość stonowany, bo obok tej fryzury nie da się przejść obojętnie. A jeśli nie masz ochoty na taki błysk, to możesz też poszaleć z makijażem. Mnie bardzo podobają się ''gwiazdkowe piegi'', a Tobie?


















Błyszczące pozdrowienia, Amura Vibes💎
P.S. Udanej Nocy Sylwestrowej!

2 komentarze:

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)