*ORIGINAL SOURCE - Raspberry and Vanilla

Hello! Dzisiejszy post to sÅ‚odka recenzja żelu pod prysznic od Original Source o zapachu wanilii i maliny. To bardzo przyjemny masaż dla skóry, wykonany za pomocÄ… delikatnej, jedwabistej konsystencji. RozkoszÄ… dla zmysÅ‚u wÄ™chu jest ten cudowny zapach, który pojawia siÄ™ tuż po otwarciu butelki. Wyraźnie czuć wymienione wczeÅ›niej zapachy. SÄ… sÅ‚odkie i intensywne. Można powiedzieć, że jest to zapach 4D. Nawet po krótkim prysznicu, caÅ‚a Å‚azienka zamienia siÄ™ w sÅ‚odki raj, rozpieszczajÄ…c nozdrza swoim zapachem, a skóra piÄ™knie pachnie na dÅ‚ugi czas po zastosowaniu. 


Ważnym atutem tego kosmetyku jest to, że jest on testowany na ludziach, a nie na zwierzÄ™tach i jest to mieszanka w 100% naturalna. 
Butelka jest poręczna i estetyczna i w 100% nadaje się do recyklingu.



Już nie mogę się doczekać kiedy wypróbuję inne zapachy od Original Source. Przypuszczam, że są podobnie piękne i kuszące ;)

Pozdrawiam, Amura Vibes🌸

1 komentarz:

  1. Też kiedyś używałam tego płynu, ale raczej przerzuciłam się na coś innego, bo po prostu mi się znudził i lubię zastosować sobie różne produkty. Nie wiem, co Wam podoba się najbardziej, ale ja lubię dobry skład.

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)