*Jesienne inspiracje - RAJSTOPY*


Cześć! Jeśli martwi Cię to, że jesień, która nas przywitała, wyklucza noszenie sukienek, spódnic, lub krótkich spodenek, to uśmiechnij się! Dzisiejszym postem chcę Ci pokazać, że wcale nie musisz rezygnować z tych ubrań. Wystarczy tylko, że włożysz rajstopy i Twój strój będzie odpowiedni na tą porę roku. I nie smuć się, nie namawiam Cię na zwykłe, grube, czarne rajstopy. Projektanci wyszli nam na przeciw i wymyślili wiele fajnych, ciekawych wzorów, a miłośniczki mody pokazują jak je nosić. Zapraszam do zainspirowania sią ;)










Piękne *.*↓























Co za błysk ;)↓


Co o tym myślisz? Skusisz się na jakiś wzór? 

Pozdrawiam, Amura Vibes🍂

5 komentarzy:

  1. Przyznam że Twoje propozycje rajstop są świetne ale osobiście nieznosze chodzicw rajstopach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymbardziej miło mi, że podobają Ci się propozycje, które wybrałam ;)

      Usuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)