STYL GWIAZDY - Selena Gomez

 Selena Gomez  - JeÅ›li chodzi o tÄ… kobietkÄ™, to najpierw polubiÅ‚am Jej muzykÄ™, a później zwróciÅ‚am uwagÄ™ na to, jak siÄ™ ubiera. Podoba mi siÄ™ to, że Jej styl nie jest wulgarny, a raczej dziewczÄ™co - kobiecy, a czasem wkÅ‚ada na nogi zwykÅ‚e trampki i jeansy i też jest dobrze. Selena współpracuje z markÄ… Coach dla której zaprojektowaÅ‚a wÅ‚asnÄ… liniÄ™ ubraÅ„, torebek i dodatków.


















































SÄ… tu jacyÅ› fani Seleny Gomez, Jej muzyki i Jej stylu? 
Pozdrawiam, Amura Vibes🌹

2 komentarze:

  1. Piękne stylizacje, ale żeby takie stylizacje pięknie wyglądały, to trzeba mieć odpowiednią bieliznę. Gdzie taką bieliznę dla siebie najczęściej kupujecie? Macie jakieś sprawdzone propozycje? Ulubione sklepy? Moim jednym z ulubionych na pewno jest www.gaia.com.pl . Koniecznie sprawdźcie ich ofertę!

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)