W co się ubrać na ŚLUB?

Sezon na śluby powoli się zaczyna (ja mam tą przyjemność uczestniczyć w tej uroczystości już za tydzień) i tu pojawia się pytanie: w co mam się ubrać? Wybrać sukienkę, z może kombinezon? Jaki kolor, jaka długość? Mój outfit jest już skompletowany, czeka cierpliwie na ten niezwykły dzień, ale jeśli Ty jesteś zaproszona na ślub i borykasz się z problemem co na siebie włożyć, to idealnie trafiłaś, bo przygotowałam trochę inspiracji. Zapraszam Cię bo przejrzenia, być może znajdziesz coś, co Ci się spodoba ;)
 

                               H&M Krótka sukienka 129,90 PLN

                                                                   H&M Długa sukienka kopertowa 229,00 PLN

 


 

 

 

 

 

 

 

 

H&M Sandały 79,90PLN

*** 
  To tylko kilka propozycji. Na stronie H&M znajdziesz wiele ciekawych sukienek, butów i dodatków, które sprawdzą się na tej uroczystej okazji.
***

A teraz to, co lubię najbardziej, czyli inspiracje znalezione w skarbnicy Pinterest 😻 































 Jak sama widzisz - pomysłów na kreację weselną jest naprawdę wiele. Wszystkie kolory dozwolone (oczywiście z wyjątkiem białego, ten jest zarezerwowany wyłącznie dla panny młodej👰). A jeśli nie masz ochoty iść w sukience, śmiało możesz wskoczyć w kombinezon. Odpowiedni do tej okazji na pewno sprawdzi się doskonale, a Tobie będzie super wygodnie!









 ***
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)