Jak urządzić balkon na wiosnę/lato? - INSPIRACJE


Wiosna nareszcie przywitała nas dość ciepło. Nareszcie można zjeść śniadanie na balkonie, lub wypić na nim kawę z koleżankami. Jeśli po zimie Twój balkon nie spełnia Twoich oczekiwań i masz ochotę przeprowadzić na nim małą, dość prostą rewolucję, to dobrze trafiłaś, bo w dzisiejszym poście przygotowałam trochę balkonowych inspiracji ;)








   *Fajny pomysł na ustawienie doniczek ;) 






* Sztuczna trawa na balkonie do ciekawe rozwiązanie. Jeśli wybierzemy taką dobrej jakości, miękką, to myślę, że efekt będzie bardzo fajny. 





* Niby ten sam balkon, a za sprawą kilku dodatków dwa troszkę różniące się od siebie miejsca.











* A jeśli tak, jak ja cenisz sobie prywatność  na balkonie/tarasie, na to też są fajne rozwiązania, które przy tym dobrze wyglądają. 

















 I jak? Co myślcie o tych inspiracjach? Może któryś z balkonów szczególnie się spodobał? Mi do gustu przypadły te kolorowe. Dodałabym do nich któryś z zapewniaczy prywatności i z chęcią wypiła na nim mrożoną kawkę ;) 
Pozdrawiam, Amura🌹


4 komentarze:

  1. Świetne propozycje !
    Co prawda mój balkon jest maleńki, ale mini stoliczek i dwa krzesła się zmieszczą :) A latem uwielbiam siedzieć na balkonie, w szczególności wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobają ;)Pewnie, nawet malutki balkon można fajnie urządzić, by spędzać na nim przyjemnie czas. Ja też bardzo lubię spędzać czas na balkonie. Nie trzeba wychodzić z domu, by być na dworze ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. ciekawe propozycje, ale szkoda że mało jest na temat osłon balkonowych, bo nie każdy ma pełne zadaszenie np. inny balkon nad sobą, a bez tego w deszczu się już nie posiedzi :( od siebie polecam markizy balkonowe bo szybko się je montuje, a są opcje zwijane, zatem można regulować dostęp światła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły na aranżacje, mi samej się bardzo podobają. Nawet mały balkon jeśli chodzi o powierzchnię można ciekawie sobie urządzić. Ważne, żeby było z gustem i przytulnie. Dobrze też mieć taką balkonową suszarkę do suszenia ubrań https://allegro.pl/produkt/suszarka-king-vileda-157247-a285f009-1714-4343-9a04-dee9e51fafac . Nie ma w tedy problemu jak suszyć te wszystkie nasze ubrania. A wiadomo, pranie robi się często. Jak niepotrzebna to można taką suszarkę złożyć i wtedy nie zajmuje dużo miejsca. Jak coś nawet w mieszkaniu można taką trzymać, w ogrodzie jak ktoś ma. Zdecydowanie taka suszarka się przydaje.

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)