GORĄCY TREND! Róż + czerwień!


Hej! Dziś przychodzę do Was z gorącym trendem, który mnie rozpalił do czerwoności! ;) To właśnie ten kolor jest jednym z dwóch głównych bohaterów dzisiejszych inspiracji. Razem z różnymi odcieniami różu tworzą ciekawy, niebanalny i niepowtarzalny supermodny look! Sprawdźcie same:













































''Oba kolory - czerwień i róż oznaczają miłość, ale podczas, gdy czerwień jest gorącą pasją, róż jest romantyczny i uroczy.'' 

Powyższy cytat znalazłam w sieci, uważam, że ten tekst jest idealnie trafiony w punkt. Tak właśnie opisałabym te kolory. Gorąca pasja, romantyzm i słodycz.. może właśnie dlatego tworzą tak zgraną parę?

Wiem, że połączenie tych kolorów jest dość odważne, nie każdy zdobyłby się na takie szaleństwo. Wiedz tylko, że nie musisz iść w total look, by wyglądać super modnie. Jeśli nie chcesz zbytnio wyróżniać się z tłumu, ale masz jednak ochotę skusić się na takie połączenie, możesz wybrać stonowane odcienie tych barw, albo np. jasno różową bluzkę połączyć w czerwoną torebką. Niezbyt krzykliwie, ale ciekawie. 

Powiedzcie mi, czy ten trend skradł Wasze serca tak samo, jak moje? Ja jestem w nim totalnie zakochana, uwielbiam takie szaleństwa! ;) Dajcie znać, Amura🌹

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)