*Biel i czerwień na chłodniejszy dzień*

Dzisiejsza pogoda nie należy do moich ulubionych. Szaro i wietrznie. Dlatego wrzucam ten nie szary, ale też nie zbyt wymyślny look na chłodniejszy dzień. Mam nadzieję, że przez następnych kilka miesięcy rękawiczki i szaliki będą odpoczywać na dnie szafy. Mimo, że lubię te dodatki, to chętnie też się z nimi rozstaję ;)



Białe spodnie + czerwony, krótki dwurzędowy płaszcz. Do bazy w naszych barwach narodowych dodałam cieplutki szalik w malinowym kolorze (jeśli lubisz połączenie różu i czerwieni to zapraszam Cię TU, po sporo ciekawych inspiracji) i coś, co bardzo lubię - opaski. Ta jest od H&M w kolorze bladego, szarego różu, tak bym opisała ten kolor ;)

 





Pozdrawiam, Amura🌹

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)