Hello spring! Czyli wiosenne stylizacje ;)

Mamy marzec, wiosna już niebawem zapuka do naszych okien. Pewnie nie tylko ja czekam na ten moment niecierpliwie ;) Z tej okazji przygotowałam 5 wiosennych stylizacji, wykorzystując do tego skarby zgromadzone na stronie Polyvore. Nie stroniłam od kolorów i ciekawych wzorów. Wiosną wszystko rodzi się na nowo, drzewa stają się zielone, a wszystko wokół jest radosne i barwne - tak samo jak w modzie ;)


1. Pierwsza stylizacja w niezbyt krzykliwych kolorach, a mimo to krzyczy: ''Witaj wiosno!''. Kwiaty są dość dosadną wizytówką tej przyjemnej pory roku.
 Hallo, Spring

Rebecca Taylor blue jacket, 1 275 PLN / DL1961 Premium Denim skinny ankle jeans, 675 PLN / Love Moschino round toe flat, 600 PLN / Vegan leather bag, 79 PLN / Michael Kors day pack backpack, 1 115 PLN / Gucci see through glasses, 1 040 PLN / Casetify floral iphone case, 135 PLN / Rejina Pyo pink aviator, 1 040 PLN / Face powder, 82 PLN / Marc Jacobs fruity perfume, 345 PLN / Lip treatment, 150 PLN / Essie nail polish, 22 PLN



 2. W tym zestawie jest miks kolorów i wzorów. Jest kobieco i odważnie.
 
 Play with colors



 3. Bardzo lubiÄ™ kolor różowy. Jest dziewczÄ™cy i pogodny. Mimo, że mocny odcieÅ„ kurtki rzuca siÄ™ w oczy, to basic - biaÅ‚a bluzka  + jeansy nieco tonuje ten set. A z Minnie i Miki można Å›miaÅ‚o iść przez Å›wiat ;)

  PINK Positive!

Topshop cotton short sleeve shirt, 42 PLN / MANGO pink zip jacket, 340 PLN / Disney jeans, 145 PLN / Adidas lightweight breathable sneaker, 255 PLN / Marc Jacobs real leather shoulder bag, 1 495 PLN / CLUSE rose gold tone jewelry, 470 PLN / Michael Kors accessory, 165 PLN / Opi nail varnish, 56 PLN   

  
4. You DOT ME CRAZY! - Czyli kropki w roli głównej...
 You DOT ME CRAZY! 

You DOT ME CRAZY! przez amuravibes z wykorzystaniem green jeans



5. Ostatnia stylizacja to pewna siebie, elegancka kobieta. Myślę, że garnitur to MUST HAVE w szafie każdej z nas i koniecznie must be in color ;)

Upgrade your chick



🌸🌺🌸🌺🌸🌺 

Co myślicie o tych zestawach? Czy Wy też nie możecie już doczekać się wiosny? Pozdrawiam, Amura🌹

1 komentarz:

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)