Moje postanowienia noworoczne #TOP 5



1. Wymarzona figura & zdrowy styl życia.

Niezbyt oryginalne, jednak jest to ważny dla mnie punkt. W tym roku chcÄ™ bardziej zatroszczyć siÄ™ o swoje zdrowie i ciaÅ‚o. Moje ''fit życie'' to wzloty i upadki. W wielkim skrócie: 29.06.2016 - mój skarb przyszedÅ‚ na Å›wiat przez ciÄ™cie cesarskie, w wyniku czego przez pierwsze miesiÄ…ce nie ćwiczyÅ‚am, karmiÅ‚am piersiÄ…, wiÄ™c odżywiaÅ‚am siÄ™ dość zdrowo. Po jakimÅ› czasie mocno wzięłam siÄ™ za siebie i byÅ‚am caÅ‚kiem zadowolona ze swoich wyników: regularne posiÅ‚ki, niewiele sÅ‚odyczy + czÄ™ste spotkania w EwÄ… ChodakowskÄ…. W wakacje 2017 zaczÄ…Å‚ pobolewać mnie brzuch, jak siÄ™ wkrótce okazaÅ‚o, dokuczaÅ‚a mi przepuklina. ZakoÅ„czyÅ‚o siÄ™ to zabiegiem i w rezultacie nie mogÅ‚am ćwiczyć przez kilka kolejnych tygodni. Mój synek zaczÄ…Å‚ dokuczać w nocy na maksa, doszÅ‚y do tego różne codzienne problemy i wtedy pożegnaÅ‚am siÄ™ z treningami, a zaprzyjaźniÅ‚am ze sÅ‚odyczami, nie jadÅ‚am regularnie. SÅ‚odycze od zawsze sÄ… mojÄ… sÅ‚odkÄ… sÅ‚aboÅ›ciÄ…, ale przez ostatnie miesiÄ…ce przesadzaÅ‚am z nimi i chcÄ™ z tym skoÅ„czyć. Nie obiecujÄ™ sobie, że porzucÄ™ je na dobre, bo za bardzo je lubiÄ™, ale chcÄ™ mocno je ograniczyć i ponownie wprowadzić w swoje życie regularny, sportowy tryb życia. Do mojej wymarzonej figury zwykle brakuje mi tych kilku kroków. Tym razem zamierzam zrealizować swój plan. 

2. Chcę rozwijać swojego bloga.

Od dłuższego czasu marzyłam, planowałam założenie bloga. W końcu postawiłam pierwszy krok i jestem z tego powodu zadowolona. Zamierzam nieustannie go rozwijać, ulepszać, dopieszczać/dokształcać swój styl. Mam na to pomysł i trzymam za siebie kciuki. Chcę stworzyć tu naprawdę fajną przestrzeń, głównie dla nas, kobietek 👯🙋 Chcę wygospodarować na to więcej czasu, by zająć się tym na 100%. Nie ukrywam, że marzy mi się, aby mój blog z posta na post stawał się co raz bardziej popularny, ale wiem, że nie ma nic za darmo, trzeba sobie na to zapracować. Wasze wejścia na blog są dla mnie motywacją. Mam nadzieję, że zatrzymam Was tu na dłużej.

3. Do you speak english? 

Od zawsze lubię j. angielski, choć bardziej amerykański. Mieszkałam 2 lata w USA w stanie California, chodziłam tam do szkoły, oprócz tego byłam tam jeszcze kilka razy na krótszy okres czasu. Więc ten język jest mi bliski. Lubię w nim ten luz, zwroty, których nie da się przetłumaczyć na polski słowo w słowo. Uwielbiam śpiewać w tym języku, bo można płynąć jak w oceanie ;) Kilka lat temu miałam w zwyczaju czytać tłumaczenia tekstów, jak nie wiedziałam o co chodzi, przeczytałam kilka książek po angielsku, filmy bez tłumaczenia oglądałam bez problem, niestety zaprzepaściłam to i wiem, że mam braki, nie ,,płynę'' już tak, jak kiedyś. Chcę więc kształcić się w tym kierunku.

4. ChcÄ™ wiÄ™cej czytać. 

Planuję częściej odwiedzać bibliotekę. Jest kilka książek, na które mam ochotę, jednak dotychczas na dobrych chęciach się skończyło. W tym roku, a raczej od tego roku zamierzam to zmienić.

5. Systematyczność - IN, słomiany zapał - OUT.

Cóż tu dużo mówić, wyżej napisaÅ‚am dokÅ‚adnie to, co chcÄ™ zrobić. ChcÄ™ speÅ‚niać swoje cele, nie odpuszczać. Za rok wrócÄ™ do tej listy i niech pierwsze cztery punkty bÄ™dÄ… dowodem na to, że speÅ‚niÅ‚am punkt piÄ…ty. 

A jakie są Wasze postanowienia noworoczne? Czy w ogóle robicie sobie taką listę obietnic od siebie dla siebie? Co o tym myślicie? Dajcie znać! Amura😻


Sweter: Gina Tricot
Spodnie: Dream Jeans by MAC







27 komentarzy:

  1. mam co roku takie same postanowenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Plan jest super, trzymam kciuki, żeby udało Ci się go zrealizować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci, że moje postanowienia są bardzo podobne, choć w rzeczywistości są to rzeczy, o które staram się dbać od lat, z lepszym czy gorszym skutkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie ;) Realizacje moich postanowień raz wychodzi mi lepiej, raz gorzej, ale zawsze się staram ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Powodzenia w realizacji celów.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobre postanowienie, ciekawe ile uda ci się z tego zrealizować :-)
      Życzę powodzenia ;-)

      Usuń
  5. Hahaha. Mam dokładnie te same postanowienia, tylko bez angielskiego i co najśmieszniejsze :) dokładnie w tej samej kolejności :) No to powodzenia - razem będzie nam raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to dość powszechne cele, ale uważam, że ważne :) W takim razie Tobie też życzę powodzenia w realizacji swoich postanowień. Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. I ja w tym roku postanowiłam zadbać o siebie - fizycznie dzięki ćwiczeniom, i psychicznie - czytając, pisząc bloga, wrzucając na luz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dobre postanowienie, które przy kosztują nas jedynie własny wysiłek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Trzymam kciuki szczególnie za punkt 4 i zapraszam do siebie, na pewno znajdziesz u mnie inspiracje książkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Chętnie zajrzę di Ciebie i zobaczę co ciekawego proponujesz :)

      Usuń
  8. Witaj w klubie „dążące do figury, którÄ… siÄ™ polubi” :) Niestety, czasem wystarczy parÄ™ ciastek (dziennie) za dużo, za maÅ‚o ruchu i... kilka kilogramów pojawia siÄ™ jak nieproszeni goÅ›cie. I jak nieproszonych goÅ›ci – trudno siÄ™ ich pozbyć.

    Ja kupiÅ‚am pod koniec zeszÅ‚ego roku karnet na siÅ‚owniÄ™ – roczny. Gdy nie chodzÄ™, gryzie mnie sumienie: „PÅ‚acisz miesiÄ™cznie ileÅ› zÅ‚otych i nie korzystasz? Jak możesz?!”. To naprawdÄ™ motywuje ;)

    Powodzenia z blogiem. Wiem z doÅ›wiadczenia, jak Å‚atwo jest odpuÅ›cić sobie na chwilÄ™, dwie, trzy i jak trudno później wrócić. Jeden post w tygodniu to jednak niezbÄ™dne minimum – i żeby blog żyÅ‚, i żeby czÅ‚owiek czuÅ‚ siÄ™ z nim zwiÄ…zany, czuÅ‚ siÄ™ wrzucony w blogowy wir dziaÅ‚ania.

    O tak, robiÄ™ spisy noworoczne, ale nie postanowienia, tylko plany. Plany sÄ… dla mnie bardziej konkretne, realistyczne i nastawione na speÅ‚nianie, a nie na chcenie. Jeden z planów – reaktywować swój blog (rozpoczÄ™te) i nie dać mu już przysnąć, tylko go rozwijać (na ocenÄ™ efektów muszÄ™ poczekać – no i, oczywiÅ›cie, zapracować).

    Powodzenia w realizacji postanowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Te ciastka (tak jak napisałaś - kilka dziennie) towarzyszyły mi przez ostatnie miesiące, jak już zaczęłam, to ciężko było mi się z nimi pożegnać. Ja lubię ćwiczyć w domu, póki co wkręcam się na nowo w sportowy tryb życia i jest całkiem ok, powoli, ale do przodu. Co do ilości postów, zgadzam się z Tobą, że raz w tygodniu to minimum. Staram się tak pisać, jak tylko czas mi na to pozwala, zamierzam jednak dodawać te posty częściej. Dzięki za komentarz i Tobie również życzę powodzenia w realizacji Twoich planów. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Moje najbardziej pilne - oczywiście koniec ze słodyczami! Święta są jednak pod tym względem okropne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie słodycze też są na pierwszym miejscu na liście ''OUT'', zdecydowanie zbyt mocno je lubię ;P Pozdrawiam:)

      Usuń
  10. Oby udało ci się trzymać tych postanowień dłużej niż przez 1 miesiąc :) Też mam plan rozwijania bloga i mam nadzieję, że mi się to uda w 2018

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki zamiar :) Powodzenia z realizacji Twoich planów :)

      Usuń
  11. Wspaniałe postanowienia!! Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa! :)

      Usuń
  12. Odnośnie Twojego punktu 4 bardzo serdecznie polecam książki Nicholasa Sparks pt. "Pamiętnik" (tom 1) i "Ślub" (tom 2). Jeśli dotychczas nie czytałaś - naprawdę warto. W ogóle on ma bardzo ciekawe pozycje. A że jest to amerykański pisarz, to możesz poszukać książek w jego oryginalnym języku i przy okazji szlifować angielski realizując swój punkt 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym pisarzu dobre rzeczy, dotychczas obejrzałam kilka Jego filmów, lecz chętnie przeczytam którąś z książek. Dzięki za polecenie:) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  13. Ja również mam kilka i chętnie korzystam z dostępnych możliwości, aby je realizować. Nie ukrywam, że jest to bardzo fajne uczucie, jeśli postanowienia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również mam kilka postanowień noworocznych i jednym z nich jest to, aby dbać o rozwój swoich kompetencji społecznych, no bo muszę przyznać, że jak najbardziej coś takiego w pracy bardzo mi się przyda. O takich kompetencjach można czytać na stronie https://kobietanaczasie.pl/kompetencje-spoleczne-ktore-warto-rozwijac/ .

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)