STYLIZACJA: Sweterek i pszczółka ;)

Sezon jesienno-zimowy lubię między innymi za to, że mogę zatapiać się w ciepłych, miłych w dotyku swetrach. Lubię je za rozmaite kroje, przyjemne kolory, różny rodzaj i wielkość splotów, ciekawe wzory. Sweter z dzisiejszej stylizacji charakteryzują dwa warkocze i rozcięcia po bokach. Jego długość jest idealna dla osoby, która nie lubi marznąć, a dzięki wspomnianych przed chwilą rozporkach, sweterek ten nie wygląda zbyt ''ciężko''.  
''Kropką na i'' tego outfit'u jest torebka w mocnym kolorze pomarańczy, na cienkim łańcuszku, na którą usiadła malutka pszczółka ;)

A Wy lubicie swetry? Dajcie znać! Pozdrawiam, Amura 💋

4 komentarze:

  1. Torebka mega :-) A różowy sweterek wydaje się ciepły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Oj tak, sweterek jest ciepły, idealny na jesienne/zimowe dni :)

      Usuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)