Numer jeden..

Cześć, jestem Amura.

Od dawna chciałam mieć swojego bloga, z różnych przyczyn założenie go zajęło mi sporo czasu, ale nareszcie jest i chcę zagrzać tu miejsce na dłużej :)

Moją ulubioną czynnością, oczywiście poza byciem mamą, narzeczoną, córką, siostrą, wnuczką, przyjaciółką... jest buszowanie po Second Handach. Tam znajduję rzeczy, które przyprawiają mnie o rumieńce na twarzy, uwielbiam to uczucie, gdy za parę złotych mogę kupić jakiś wyjątkowy ciuszek. Na moim blogu zobaczysz moje stylizacje, ale nie tylko. MODA - w szerokim pojęciu to moja pasja, mogę nawet powiedzieć, że miłość.
LIFESTYLE - to kolejny punkt zaczepienia na moim blogu. Lubię to określenie, bo nie dotyczy jednego tematu, a ja nie lubię się szufladkować..

Lubię przelewać swoje myśli na papier, w tym konkretnym przypadku posłużę się klawiaturą. Towarzyszy mi wiele uczuć, spraw, marzeń, lubię czerpać z życia inspiracje. Mam kolorowe życie. Mimo tego, że nie zawsze układa się po mojej myśli, tak właśnie lubię je postrzegać. Dziś zostawię po sobie jedynie tych parę słów, chcę dopracować jeszcze wygląd bloga. Trzymam za siebie kciuki i Wy też trzymajcie. Ot tak, po prostu, z ludzkiej życzliwości 😉 Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. O, ja uwielbiam chodzić po second handach, to również moja ulubiona czynność. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  2. Second Handy rzÄ…dzÄ…! ;)

    OdpowiedzUsuń

O MNIE

Cześć, tu Amura. Jestem młodą kobietą z głową pełną marzeń, a także szczęśliwą mamą. Lubię czerpać z życia inspiracje. Blog to moje marzenie, któremu wciąż nadaję upragniony kształt i tempo. Znajdziesz tu moje stylizacje, lecz nie tylko. Moda - w szerokim pojęciu to moja miłość, pasja, a pod hasłem Lifestyle jest wiele znaczeń i barw. Do zobaczenia, do usłyszenia ;)